چشم انتظارم....ولی مطمئنم که میای....

روی نیمکت دونفره نشستمو ذل زدم به پیاده رو....
با دقت دارم دنبال جای پاهات میگردم...
با تمام وجود هوای اطرافو توی ریه هام میکشم بلکه عطر حضور ((تو)) رو حس کنم...
میدونم که میای...
میدونم که مثل همیشه خوش قولی میکنی...
شاید کمی دیر و زود بشه ولی حتما میای...
من به بودنت کنارم عادت کردم...

به گرمی دستات توی دستم معتاد شدم....

اگه نتونم عطر تنت رو استشمام کنم دیونه میشم درست مثل اونایی که بهشون مواد نرسیده....

میدونم چشم انتظارم نمیزاری.....

ولی اگه دلیلی هم برای دیر کردنت باشه من تا ابد چشم به راهت میمونم...

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 9:4 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز