خیره به حروف روی کیبورد موندمو بین تمام حرفهای نگفته سر در گمم

حرفهایی که روزی هزار بار با خودم تمرین میکنم تا وقتی به ((تو)) رسیدم بگم

ولی تا وقتی پای گفتنش میرسه هیجان تمام وجودمو فرا میگیره

انگار جادو میشم،هر جمله میخواد زودتر از بقیه خودشو به ((تو)) برسونه

اونقدر که منو گیج میکنه و خیره به صفحه کیبورد کامپیوتر یخ میزنم

نه اینکه ندونم چی میخوام بگم، نه

برعکس تمام وجودم پر از جملات زیباست که برای ((تو)) آماده کردم

با کلی وسواس بین این همه جمله زیبا میگردمو یکی از زیباترینهاشو انتخاب میکنم

جمله ای که بارها و بارها گفتمو از گفتنش سیر نمیشم

جمله ای که هر لحظه تمام وجودمو پر میکنه

من این جمله رو از بین تمام جمله ها بیشتر دوسش دارم

چون برازنده وجودته و من از گفتنش سیر نمیشم

آره بازم همین جمله انتخاب منه

خدا کنه برای ((تو)) تکراری نباشه

((دوستت دارم))

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 19:24 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز