رویا.....

 

کاش میتونستم رویاهام رو بهمین راحتی روی دیوار حقیقت نقاشی کنم

کاش هیچوقت جلوی رویاهام رو کسی نمیتونست بگیره

هنوز هم مثل بچه گی هام زل میزنم به پنجره خیالم و نفرین میکنم کسی رو که جلوی پنجره دیوار کشیده

نمیدونم اگه این دیوار خراب بشه چه بهشتی از پشت اون نمایان میشه!

ولی مطمئنم که زیباترین رویاها پشت دیوار حقیقته

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت17:36---24 آبان 1392
سلام وبت خیلی قشنگه فقط!بگم ؟باشه میگم فقط نمیتونم مطالبت رو کپی کنم دلیل خاصی داری که نمیزاری کپی کنیم؟
پاسخ: سلام سجاد جان ممنون از نظرت لطف داری.بله خودم مسیر کپی کردن رو بستم البته نه چون دوست ندارم کسی از مطالبم استفاده کنه بلکه چون اکثر مطالب رو خودم مینویسم و با فونت و نگارش خاص خودم مینویسم ترجیح میدم این سبک خاص خودم باشه وگر نه میشه از روی مطالب برداشت و استفاده کرد.بازم از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم و برات آرزوی شادی و موفقیت میکنم


♥ آینــــاز& صـــادق ♥
ساعت18:30---28 مهر 1392
سلام وبلاگت عالیه

خیلی زیباست



آخرین خاطره ی منو آینازم رو گذاشتم منتظرم نظر یادت نره
پاسخ: سلام حتماٌ صادق جان، خاطرات زیبایی دارید بازم آرزوی شادی و خوشبختی در کنار هم براتون دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 18:31 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز