آرزو....

 

ای کاش امسال اولین خبر خوشی که میشنوم

و

اولین اتفاق زیبایی که تو زندگیم میفته

و

اولین حس قشنگی که در من بوجود میاد

باریدن بارون باشه

خیس شدن زیر نم نم بارون

و

من فقط ((تو)) رو کم دارم

((تو)) که باشی همه چیز سر جاشه

حتی رنگین کمون که بهانه اومدنش ((تویی))

پس ((تو)) که بیای من به آرزوم رسیدم

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

آسمون آبی
ساعت4:07---15 فروردين 1392
سلام



شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم .یاحق
پاسخ:سلام خیلی ممنون از نوشته زیباتون صخره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 10:49 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز